Trgovci po vsem svetu se soočajo z veliko konkurenčnostjo. Neprestano morajo prilagajati cene ter se prilagajat ekonomskim razmeram. Vsekakor akcije niso izključene. Nič drugače ni na slovenskih tleh, kjer ravno tako med trgovci vlada izjemno velika konkurenca. Seveda je odvisno od produktov, ki jih prodajajo ter od ciljne skupine ljudi, vendar generalno gledano, je tukaj zelo velika konkurenca. Marketinške aktivnosti morajo biti izjemno agresivne, kar pa je najbolj pomembno – morajo biti zanesljive. Ravno iz tega naslova danes poznamo veliko različnih nazivov, katera trgovci skušajo pridobiti in tako dvigniti moralno vrednosti in vzbuditi zanimanje pri končnemu potrošniku.
Poznate projekt Best Buy Award?
Zagotovo ste že kdaj slišali ali pa videli v kakšni reklami ter v trgovini znak Best Buy Award. Zakaj gre? To je namreč globalni projekt, kjer se nagrajujejo izdelki ali storitve. Gleda pa se dobro oziroma najboljše razmerje med kakovostjo in ceno. Gre namreč za cilj, ki je: zadovoljstvo kupca. Namen tega projekta je v tem, da potrošniki takoj prepoznajo znak in vedo, da dobijo kvaliteto po nizki ceni.
Kako dolgo velja nagrada Best Buy Award?
Od trenutka, ko izdelek oziroma storitev prejme nagrado Best Buy Award, je pomembno dejstvo, da certifikat za izdelek traja dve leti. Certifikat se kupi in z njim tudi oglašujejo. Gre za izjemno veliko uporabno ter marketinško vrednost, kjer ljudje prepoznajo dober produkt po nizki ceni.
Best Buy Award je globalni projekt, kjer se raziskave opravljajo pod strogimi določbami mednarodnega kodeksa trženjskih in družbenih raziskav. Sicer poznamo še veliko drugih različnih nazivov dobrega izdelka, vendar Best Buy Award uživa najbolj prepoznavno in zanesljivo ‘značko’ izdelka ali storitve. Iz marketinškega vidika pa je naziv zelo pomemben, saj se lahko ustvarja zanesljiva blagovna znamka ter poveča samo zaupanje kupcev v storitev ali izdelek, ki je osvojil nagrado. Zatorej – le pogumno se podajte v boj za laskavi naziv, ki vam lahko prinese veliko koristi.