Televizija in svetovni splet sta trenutno najpomembnejša komunikacijska medija. Dobra tretina kupcev, ki ima doma dostop do interneta, nakupuje preko spleta. Številke pa samo še rastejo, zato vam toplo priporočam, da izkoristite vse možnosti spletnega oglaševanja, ki so vam na voljo in si pridobite te kupce.
Na področju marketinga, je oglaševanje na spletu najhitreje rastoči trend. Za oglaševalce ima mnogo prednosti: cenovno je dostopnejši, je učinkovit, omogoča natančno ciljanje tržnih segmentov in izjemno natančno merjenje rezultatov. Obstaja več vrst spletnega oglaševanja, naj jih za začetek samo naštejem: Google oglaševanje, oglaševanje na socialnih omrežjih, klasično spletno oglaševanje, e-mail marketing in izdelava spletnih pasic (banner).
Google oglaševanje:
Google je najbolj uporabljan iskalnik na svetu. Iskalniški marketing na Googlu lahko delimo na SEM in SEO. SEM je kratica za Search Engine Marketing in pomeni zakup sponzoriranih objav , SEO pa je kratica za Search Engine Marketing in pomeni optimizacijo spletnih strani, ki vam omogoča, da se pojavljate na najvišjih mestih za iskano besedo.
SEM oglaševanje imenujemo tudi oglaševanje na klik. To pomeni, da se vaši oglasi prikažejo le takrat, ko kdo vpiše v iskalnik vaše ključne besede, vi pa oglas plačate le, ko nekdo klikne nanj.
SEO je pomemben zato, ker kar 80% iskalcev informacij zazna le prve tri prikazane rezultate, zato je izredno pomembno, da ste med prvimi tremi. Ne gre za oglas, ampak za organski rezultat iskanja, kar daje večjo kredibilnost vašemu podjetju.
Oglaševanje na socialnih omrežjih:
Pri nas se splača oglaševati predvsem na socialnem omrežju Facebook, marca 2011 je bilo na facebooku kar 630.000 slovenskih uporabnikov. Na Facebooku lahko brezplačno ustvarite profil podjetja imenovan fan page, omogoča pa vam tudi oglaševanje. Omogoča vam zelo natančen izbor strank (glede na spol, starost, strani, ki so jih všečkale itd.). Facebook oglaševanje je natančno in cenovno ugodno.
E-mail marketing:
E-mail marketing je t.i. direktna oblika marketinga. Poteka preko elektronske pošte, najpomembnejša elementa e-mail marketinga pa sta dobro zasnovano marketinško pismo in dobra baza podatkov. Najboljša stran e-mail marketinga pa je ta, da je zastonj, le dobro bazo podatkov je potrebno ustvariti.